Тема: Узагальнюючий урок з теми „
Австралія – материк парадоксів”.
Мета: перевірити і узагальнити знання та практичні навички учнів з теми «Австралія»; удосконалювати навички аналізу та систематизації вивченого матеріалу; продовжити формувати логічного мислення, екологічний світогляд учнів; виховувати вміння працювати в колективі, розвивати почуття відповідальності і взаємодопомоги.
Тип уроку: корекція і контроль знань та умінь учнів.
Форма проведення: урок-гра.
Обладнання: фізична карта світу, поле для гри, картки із завданнями різних кольорів,
«морська пошта», емблеми команд.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Настрій на урок.
Девіз уроку „ Один за всіх, а всі за одного”
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Ось ми і закінчили вивчати ще один материк, який назвали материком парадоксів. Це материк Австралія. AUSTRALIUS – що значить «най південніший». І це перший парадокс… Чому?
А ще це
найменший за розмірами материк, проте, не дивлячись на це, він настільки
цікавий, що нам час відправлятися в подорож і не тільки узагальнити знання, а
й позмагатися, хто краще знає цей
материк. До заочної подорожі вже готові дві відважні команди: це команда
«Морські вовки» і команда „Салаги» (хором називають) та їхні сміливі капітани –
Ремінний Дмитро і Курінний Микола. То ж посміхніться один одному, подайте теплу
руку допомоги і в путь!
Детальніше тут:/Uroki/urok_7_klas_avstralija.doc (розробка уроку);
/Uroki/7_chudes_avstralii.ppt (презентація)